intrebari frecvente

pentru o mai facila si rapida comunicare

raspunsuri la intrebarile frecvente

Ce tip de spații comerciale oferim spre inchiriere?

Dispunem de diferite tipuri de proprietăți; spații de birouri, birouri cu depozitare, depozite, hale industriale și centre logistice.

Ce detin spatii inchiriate de conpania noastra?
  • Sisteme avansate de supraveghere video în zone comune pentru siguranță și securitate
  • Cladirile cu birouri de inchiriat au zone de luat masa și zone pentru fumatori / nefumatori
  • Asiguram personalul pentru curatenie in spatiile comune ale cladirilor.
  • Clădirile disponibile pentru închiriere dețin parcări generoase
Se ofera servicii de transport?

Da. Oferim asistenta la transport si manipularea de bunuri la cerere.

Cand pot avea access la spatiul de depozitare/biroul meu?

24 de ore pe zi, 7 zile din 7.

Exista o perioada minima contractuala de inchiriere?

Avem in momentul de fata disponibile contracte pentru minim 6 luni

Spatiul este renovat?

Da, cladirea este complet renovata, tavan ,mocheta, compartimentari, lobby etc. In plus, aceasta este construita din materiale rezistente si are un design arhitectural modern.

In pretul inchirierii sunt incluse si servicii de mentenanta?

Nu, serviciile de mentenanta sunt facturate separat, la pretul agreat in momentul semnarii contractului.

Spatiile sunt mobilate? Daca da, in ce proportie?

Momentan spatiile pot fi livrate atat mobilate, cat si nemobilate , in functie de cererea clientilor.

Care este suprafata minima si suprafata maxima pe care o pot inchiria?

Oferim posibilitatea de inchiriere a unui spatiu de birouri atat companiilor mici, cat si celor aflate in plina expansiune. Prin urmare, clientii nostri pot inchiria suprafete incepand cu 20 mp si pana la 13.000 mp.

De cand este disponibil spatiul pentru inchiriere?

Spatiul este disponibil chiar acum. Ne puteti contacta oricand in legatura cu inchirierea unui spatiu de birouri, echipa noastra va oferi toate informatiile necesare, si la cerere poate proiecta planuri 2D-3D, in functie de nevoile dvs.

Ce acte sunt necesare pentru a inchiria un imobil?

 

  • Copie dupa statutul firmei
  • Copie dupa certificatul de inmatriculare
  • Copie BI/CI administrator
  • Cont bancar
  • Codul fiscal
  • Stampila
sfaturi utile

Ce trebuie știut când alegi un spațiu comercial de inchiriat?

Locatia spatiului comercial

Un aspect preliminatoriu de mare importanta, pe care il poti verifica inca de la citirea anuntului de inchiriere al spatiului comercial, este locatia.


Succesul afacerii tale este strans legat de pozitia pe care o alegi pentru activitatea pe care urmeaza sa o desfasori.

AVIZ ISU

Spatiile comerciale inchirate de catre firma noastra detin aviz ISU confiorm legislatiei in vigoare : Legea nr. 307 din 12 iulie 2006 privind apărarea împotriva incendiilor si Hotărârea Guvernului României nr. 571 din 10 august 2016 pentru aprobarea categoriilor de construcţii şi amenajări care se supun avizării şi/sau autorizării privind securitatea la incendiu.

Citeste mai multe aici.

Structura locației si dotarile ei

Un prim lucru pe care trebuie sa il verifici, sunt chiar conditiile cu care spatiul comercial de inchiriat, vine in dotare. Asigura-te ca acestea corespund cerintelor tale, atat din punct de vedere al dimensiunii locatiei, cat si al compartimentarii lui.

Cabluri de comunicare

In prezent, un aspect foarte important pentru multe afaceri, il reprezinta existenta unei linii telefonice moderne si a altor linii de date necesare activitatii.

Electricitate si aer conditionat

Verifica daca spatiul comercial pe care doresti sa-l inchiriezi, poate furniza suficienta energie electrica pentru necesitatile afacerii tale, atat la numar de prize, cat si la capacitate.

Dotarile

Caracteristicile fizice ale cladirii, trebuie sa se potriveasca sau sa fie adaptabile, cu afacerea pe care o vei desfasura.

Access Privat in spatii de birouri si depozitare de calitate superioara

Va prezentam unele dintre intrebarile cele mai frecvente. Lista nu este exhaustiva, prin urmare, daca aveti o intrebare la care nu s-a raspuns inca, va rugam sa nu ezitati sa ne contactati la 0766 322 267 pentru asistenta sau ne puteti scrie un mesaj la pagina de contact.

ce ne

diferentiaza?

clienti satisfacuti

Datorită profesionalismului și experienței noastre de peste 5 ani în administrarea spațiilor de închiriere, ne putem lauda cu peste 2000 de clienți satisfăcuți.

adaptare la cerere

În funcție de cerințele clienților, personalizăm spațiile închiriate astfel încât să oferim cele mai bune servicii pe care acestia le pot gasi de pe piață.

preturi competitie

Datorita eliminarii intermediarilor, putem oferi cele mai bune prețuri pentru depozite și spații de birouri, oferindu-vă totodata o înaltă calitate a serviciilor.

clienti actuali:
Intrebari Frecvente - Inchirieri Birouri & Depozite

intrebari frecvente

pentru o mai facila si rapida comunicare

raspunsuri la intrebarile frecvente

Ce tip de spații comerciale oferim spre inchiriere?

Dispunem de diferite tipuri de proprietăți; spații de birouri, birouri cu depozitare, depozite, hale industriale și centre logistice.

Ce detin spatii inchiriate de conpania noastra?
  • Sisteme avansate de supraveghere video în zone comune pentru siguranță și securitate
  • Cladirile cu birouri de inchiriat au zone de luat masa și zone pentru fumatori / nefumatori
  • Asiguram personalul pentru curatenie in spatiile comune ale cladirilor.
  • Clădirile disponibile pentru închiriere dețin parcări generoase
Se ofera servicii de transport?

Da. Oferim asistenta la transport si manipularea de bunuri la cerere.

Cand pot avea access la spatiul de depozitare/biroul meu?

24 de ore pe zi, 7 zile din 7.

Exista o perioada minima contractuala de inchiriere?

Avem in momentul de fata disponibile contracte pentru minim 6 luni

Spatiul este renovat?

Da, cladirea este complet renovata, tavan ,mocheta, compartimentari, lobby etc. In plus, aceasta este construita din materiale rezistente si are un design arhitectural modern.

In pretul inchirierii sunt incluse si servicii de mentenanta?

Nu, serviciile de mentenanta sunt facturate separat, la pretul agreat in momentul semnarii contractului.

Spatiile sunt mobilate? Daca da, in ce proportie?

Momentan spatiile pot fi livrate atat mobilate, cat si nemobilate , in functie de cererea clientilor.

Care este suprafata minima si suprafata maxima pe care o pot inchiria?

Oferim posibilitatea de inchiriere a unui spatiu de birouri atat companiilor mici, cat si celor aflate in plina expansiune. Prin urmare, clientii nostri pot inchiria suprafete incepand cu 20 mp si pana la 13.000 mp.

De cand este disponibil spatiul pentru inchiriere?

Spatiul este disponibil chiar acum. Ne puteti contacta oricand in legatura cu inchirierea unui spatiu de birouri, echipa noastra va oferi toate informatiile necesare, si la cerere poate proiecta planuri 2D-3D, in functie de nevoile dvs.

Ce acte sunt necesare pentru a inchiria un imobil?

 

  • Copie dupa statutul firmei
  • Copie dupa certificatul de inmatriculare
  • Copie BI/CI administrator
  • Cont bancar
  • Codul fiscal
  • Stampila
sfaturi utile

Ce trebuie știut când alegi un spațiu comercial de inchiriat?

Locatia spatiului comercial

Un aspect preliminatoriu de mare importanta, pe care il poti verifica inca de la citirea anuntului de inchiriere al spatiului comercial, este locatia.


Succesul afacerii tale este strans legat de pozitia pe care o alegi pentru activitatea pe care urmeaza sa o desfasori.

AVIZ ISU

Spatiile comerciale inchirate de catre firma noastra detin aviz ISU confiorm legislatiei in vigoare : Legea nr. 307 din 12 iulie 2006 privind apărarea împotriva incendiilor si Hotărârea Guvernului României nr. 571 din 10 august 2016 pentru aprobarea categoriilor de construcţii şi amenajări care se supun avizării şi/sau autorizării privind securitatea la incendiu.

Citeste mai multe aici.

Structura locației si dotarile ei

Un prim lucru pe care trebuie sa il verifici, sunt chiar conditiile cu care spatiul comercial de inchiriat, vine in dotare. Asigura-te ca acestea corespund cerintelor tale, atat din punct de vedere al dimensiunii locatiei, cat si al compartimentarii lui.

Cabluri de comunicare

In prezent, un aspect foarte important pentru multe afaceri, il reprezinta existenta unei linii telefonice moderne si a altor linii de date necesare activitatii.

Electricitate si aer conditionat

Verifica daca spatiul comercial pe care doresti sa-l inchiriezi, poate furniza suficienta energie electrica pentru necesitatile afacerii tale, atat la numar de prize, cat si la capacitate.

Dotarile

Caracteristicile fizice ale cladirii, trebuie sa se potriveasca sau sa fie adaptabile, cu afacerea pe care o vei desfasura.

Access Privat in spatii de birouri si depozitare de calitate superioara

Va prezentam unele dintre intrebarile cele mai frecvente. Lista nu este exhaustiva, prin urmare, daca aveti o intrebare la care nu s-a raspuns inca, va rugam sa nu ezitati sa ne contactati la 0766 322 267 pentru asistenta sau ne puteti scrie un mesaj la pagina de contact.

ce ne

diferentiaza?

clienti satisfacuti

Datorită profesionalismului și experienței noastre de peste 5 ani în administrarea spațiilor de închiriere, ne putem lauda cu peste 2000 de clienți satisfăcuți.

adaptare la cerere

În funcție de cerințele clienților, personalizăm spațiile închiriate astfel încât să oferim cele mai bune servicii pe care acestia le pot gasi de pe piață.

preturi competitie

Datorita eliminarii intermediarilor, putem oferi cele mai bune prețuri pentru depozite și spații de birouri, oferindu-vă totodata o înaltă calitate a serviciilor.

clienti actuali: